joi, 12 septembrie 2013


Puțin mă interesează cu ce te ocupi.
Vreau să știu după ce tânjești
și dacă îndrăznești să visezi că vei găsi pofta inimii tale.

Puțin mă interesează ce vărstă ai.
Vreau să știu dacă ai risca
să te faci de râs pentru dragoste, pentru visul tău, pentru aventura de a trăii.

Puțin mă interesează unde locuiești.
Vreau să știu dacă poți să șezi cu suferința
a mea sau a ta, fară a te mișca sau a fugii, fară a o estompa sau repara.

Puțin mă interesează dacă povestea ta e adevărată.
Vreau să știu dacă poți să dezamăgești,
pentru a fi adevărat cu tine însuți,
dacă poti să suporți acuzații de trădare, fără a-ți trăda propriul suflet.

Puțin mă interesează unde sau ce ai studiat.
Vreau să știu ce te susține din interior,

atunci când totul în jurul tău cade.

Puțin mă interesează pe cine cunoști

Vreau să știu dacă poți sta

în mijlocul focului, cu mine, fără a da înapoi.


Puțin mă interesează cum ai ajuns aici.
Vreau să știu dacă poți să porți fericirea

a mea sau a ta, dacă poți să dansezi nebunește și să lași extazul să te umple
până în vârful degetelor fără să ne previi
să fim prudenți...

să fim realiști...
să ne amintim limitările...și
să fim umani...
 

Un comentariu:

  1. Extraordinar continutul, sfarsitul, ridicarea degetelor mele spre flacara racoritor-topitoare a nebunei iubirii Tale, Rastignitule!

    RăspundețiȘtergere